Saturday, December 23, 2006

Xmas casolà

Xmas casolà

Finalment és Nadal i encara no tinc ni un regal. Tinc una llista secreta de la qual només en demano cinc items. Entre aquests, un "val" de Temps.

Aquesta tarda em barrejaré entre la multitud de Portal de l'Àngel i entraré allí on faci falta.

Un val de Temps seria de color magenta, ben lluent, i funcionaria de tal manera que només treure'l de la cartera no existís cap mena de preocupació. Provablement seria disssabte, tot impregnat de l'aroma d'aquella botiga de cafè d'Argenteria. Em podria sentar en un sofà gran, escoltar música mentre llegeixo o miro una revista, pintar o mirar una pel·lícula.

Crec que me l'hauré d'autoregalar , així que vaig tirant cap al centre, em sembla que no serà fàcil... Prometo penjar una foto del val, i dir on l'he trobat.

No comments: